A A A

Društvo

URUČENE DONACIJE SPORTSKIM KLUBOVIMA

U KOSJERIĆU

Podrška lokalnim sportskim klubovima: TITAN Cementara Kosjerić namenila 40 hiljada evra za razvoj sporta u Kosjeriću u 2018. godini 

Kosjerić, 8. mart 2018 - U prepunoj sportskoj hali „Sreska bašta“ u Kosjeriću, TITAN Cementara Kosjerić svečano je obeležila uručenje godišnjih donacija za šest lokalnih sportskih klubova iz Kosjerića. Ovim donacijama nastavljen je dugogodišnji primer dobre prakse i odgovornog poslovanja Cementare, kada je u pitanju podrška lokalnoj zajednici.

 

Programi i ulaganja TITAN Cementare Kosjerić usmereni su ka uspostavljanju što kvalitetnijeg obrazovanja, promovisanju kulturno-umetničkog života, poboljšanju medicinske zaštite i promociji zdravog načina života, a jedan deo te podrške je svakako i razvoj sporta.

 „TITAN Cementara Kosjerić već godinama pomaže razvoj sporta u našem gradu. U ovoj godini ćemo rad lokalnih sportskih klubova podržati kroz finansijsku pomoć od preko 40 hiljada evra, čime će ukupan iznos naših ulaganja u razvoj sporta u Kosjeriću od 2002. godine dostići skoro 800.000 evra“, istakao je Miroslav Gligorijević, generalni direktor TITAN Cementare Kosjerić.

Nakon zvanične dodele sredstava lokalnim sportskim klubovima iz Kosjerića, proslavljeni odbojkaški as, član Kuće slavnih i ambasador Specijalne olimpijade   ̶  Vladimir Vanja Grbić, održao je pred više od 400 gostiju motivaciono predavanje o tome šta znači tim i kako postati šampion.  Posle 21 godine briljantne sportske karijere, Vanja Grbić se posvetio radu sa mladima i kroz motivacione govore i kroz sferu sporta, svojom pričom o karijeri i životnoj filozofiji, u današnjem vremenu, predstavlja pravi primer sportskog heroja i istinskog šampiona za nove generacije.

„Kao sportista znam koliko je važno da proces i rad ne trpe, kako bi se ostvarili vrhunski rezultati. Bez sponzora i socijalno odgovornih kompanija to bi bilo nemoguće. Upravo zbog tih razloga ja i podržavam takve kompanije“, izjavio je Vladimir Vanja Grbić, profesor i budući doktor sporta i fizičkog vaspitanja.

Kao uzor drugim kompanijama da, kroz društveno odgovorno poslovanje, ulažu u sredinu u kojoj ostvaruju svoju delatnost, TCK podržava razvoj lokalne zajednice finansijskim sredstvima, različitim inicijativama od opšteg društvenog značaja, kao i volonterskim akcijama u koje uključuje i svoje zaposlene. Podrška je zastupljena i u višegodišnjem partnerstvu sa brojnim udruženjima i ustanovama u Kosjeriću i kroz konkurs „Za moj Kosjerić“.

 

 

ŠTAND ZLATIBORA ATRAKCIJA NA OTVARANJU BEOGRADSKOG SAJMA TURIZMA

 

Jubilarni 40. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, na kome se predstavlja i turistička ponuda Zlatibora, svečano je otvoren danas. Ceremoniji svečanog otvaranja prisustvovao je veliki broj zvaničnika, među kojima i premijerka Srbije Ana Brnabić, ministar turizma Rasim LJajić, zamenica ministra turizma Renata Pindžo, direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović i mnogi drugi.

Pored velikog broja izlagača, među kojima su zemlje receptivnog turizma, turističke agencije, hoteli, avio i kruzing kompanije, svoje mesto na najznačajnijoj turističkoj berzi u ovom delu Evrope imaju i lokalne turističke organizacije, koje pažnju posetilaca usmeravaju na potencijale, lepote i znamenitosti naše zemlje.

Turistička organizacija Zlatibor, kao i prethodnih godina, celokupnu turističku ponudu predstavlja u okviru štanda TO regije Zapadna Srbija, u hali 4 beogradskog sajma. Odmah nakon svečanog otvaranja štand Zlatibora postao je prava atrakcija za brojne posetioce. Pažnju ljubitelja naše najposećenije planine, na štandu koji se uvek izdvaja po svom konceptu, i ove godine najviše privlače zanimljivi sadržaji, poput VR kutka (virtaul reality), photo booth-a i multimedijalni sadržaji kojima se čari planine mogu doživeti i na 230 kilometara udaljenosti. Velika zainteresovanost vlada za ponudu hotela i agencija, a pažnju privlači i jedna od najznačajnijih zlatiborskih atrakcija, novootvoreni Dino park.

Zajedno sa turističkom privredom Zlatibora na ovogodišnjem sajmu turizma predstavlja se i  „Gold gondola“, koja znatiželjnim posetiocima omogućava da uz pomoć VR naočara dožive virtuelnu vožnju trasom buduće najduže gondole na svetu koja će povezivati centar Zlatibora i najviši vrh Tornik.

Veliki broj ljubitelja Zlatibora već je u prvim satima nakon otvaranja sajma privukla nagradna igra turističke organizacije i preduzeća „Gold gondola“ koja će trajati tokom sva četiri sajamska dana, a najsrećniji će imati priliku da osvoje vredne nagrade.

Jedan od turistima omiljenih simbola Zlatibora, popularni „Pokretni žbun“, na štandu je okupio radoznale posetioce i privlačio pažnju svojim zanimljivim pričama i lekovitim biljkama koje su na beogradski sajam stigle direktno sa zlatiborskih pašnjaka. Kombinacije različitih lekovitih trava, čajevi i kreme su pravi izvor zdravlja, što potvrđuju i zadovoljni posetioci štanda koji su imali priliku da se sa lekovitim receptima „Pokretnog žbuna“ sreću i ranije.

Štand Zlatibora bio je interesantan ne samo posetiocima, već i brojnim medijima koji su iskorstili priliku i informisali se o predstojećim aktivnostima turističke organizacije, sadržajima koji su na Zlatiboru pripremljeni za naredni period i celpkupnom ponudom planine.

Centralni događaj u predstavljanju Zlatibora predviđen je za drugi dan sajma, 23. februar, kada će se na štandu najposećenije srpske planine praviti neobični kokteli. Koktel druženje počinje u 13 časova, a svi koji toga dana posete Zlatibor u hali 4 uživaće u nesvakidašnjim ukusima voćnih koktela karakterističnih za zlatiborski kraj.

Beogradski sajam turizma traje do nedelje 25. februara, a Turistička organizacija Zlatibor poziva sve sadašnje i buduće goste planine da posete štand Zlatibora i da se kroz delić sjajne atmosfere uvere zbog čega je „zlatna planina“ opravdano u vrhu turizma Srbije i regiona. 

 

PREDSTAVLJANJE ZLATIBORA U BERLINU NA JEDNOM OD NAJVEĆIH SVETSKIH SAJMOVA TURIZMA

Na jednoj od najvećih turističkih berzi sveta, Sajmu turizma u nemačkom glavnom gradu Berlinu, svoju turističku ponudu i ove godine predstavlja najposećenija srpska planina Zlatibor. NJene sadržaje predstaviće Turistička organizacija Zlatibor u okviru štanda Turističke organizacije Srbije, u periodu od 7. do 11. marta ove godine tokom trajanja ovog poznatog ''ITB'' sajma.

Posetioci te smotre aktuelnih dometa u svetskom turizmu moći će da se upoznaju sa bogatstvom i raznovrsnošću celokupne turističke ponude Zlatibora – pre svega prirodnim bogatstvima, kulturno-istorijskim nasleđem, kao i sa smeštajnim i sportskim kapacitetima te ostalim sadržajima i atrakcijama kojima planina raspolaže.

Poslednjih godina Srbija je kao turistička destinacija sve interesantnija nemačkim turistima. Oni u bogatstvu i raznovrsnosti srpske turističke ponude prepoznaju i Zlatibor kao jedan od najperspektivnijih naših centara, što pokazuje i konstantan porast broja gostiju iz ove razvijene evropske države.

Pored turističkog tržišta Nemačke, sajam u Berlinu je prilika da se Zlatibor predstavi i velikim svetskim turoperatorima , jer je berlinski ''ITB'' mesto okupljanja najvećih kompanija iz sveta turizma.

OD MLEKA SA NAŠIH PLANINA

Završna konferencija projekta OD MLEKA A NAŠIH PLANINA održaće se u utorak, 20.

februara 2018. godine u restoranu Čumićevo sokače na Zlatiboru sa početkom u 12:00 časova. Tim

povodom će u periodu od 11:30-12:00 časova, predstavnici Delegacije Evropske unije u

Republici Srbiji, Ministarstva za evropske integracije i opštine Čajetina dati izjave

zainteresovanim medijima.

Mlekara Naša Zlatka je rezultat projekta OD MLEKA SA NAŠIH PLANINA, koji su

opština Čajetina i Zlatiborski Eko Agrar realizovali uz podršku Evropske unij, kroz Program

prekogranične saradnje Srbija-Crna Gora. Projekat je započet u septembru 2016., sa ciljem da se

podrže mali proizvođači mleka sa teritorije opštine Čajetina, koji su poslednjih godina u

teškom položaju zbog niskih otkupnih cena mleka i posledično imaju probleme sa viškovima

sirovog mleka. Otvaranjem mini mlekare u Krivoj Reci kreirani su preduslovi za siguran

plasman mleka i povećanje prihoda poljoprivrednika na ovom području kroz proizvodnju

zlatiborskog sira i kajmaka, kao proizvoda sa dodatom vrednošću. U cilju unapređenja

kvaliteta gotovoih proizvoda, kooperanti mlekare su prošli kroz ciklus treninga u vezi sa

higijenom i ishranom stoke, kao osnovnim preduslovima za visok kvalitet sirovog mleka. Uz to,

na osnovu sprovedenih analiza kvaliteta hraniva za stoku, koopereanti mlekare su dobili

konkretne preporuke za poboljšanje ishrane stoke.

Zahvaljujući mini mlekari Naša Zlatka, otvoreno je 7 novih radnih mesta, a 20

poljoprivrednika iz Krive Reke i okolnih sela našlo je siguran plasman sirovog mleka.

Proizvodi Naše Zlatke polako osvajaju tržište, tako da trenutno mlekara snabdeva 20

restorana i hotela na Zlatiboru, a zahvaljujući učešću na brojnim sajmovima i

manifestacijama, proizvodi Naše Zlatke postaju prepoznatljivi i traženi i van Zlatiborskog

okruga.

Pozivamo Vas da prisustvujete završnom događaju projekta OD MLEKA SA NAŠIH